Απεργία πείνας και δίψας ξεκίνησε ο Πάνος Ρούτσι, πατέρας του Ντένις, ενός από τα θύματα του κρατικού – καπιταλιστικού εγκλήματος των Τεμπών

Σε απεργία πείνας και δίψας προχώρησε ο Πάνος Ρούτσι, πατέρας του Ντένις, ενός από τα θύματα στο κρατικό – καπιταλιστικό έγκλημα των Τεμπών. Παραμένει στο σημείο που είναι γραμμένο το όνομα του Ντένις, μπροστά από το άτυπο μνημείο για τα 57 θύματα, ως μέτρο πίεσης απέναντι στη συγκάλυψη που συνεχίζει να διαπράττει εκτελεστική και νομοθετική εξουσία. Ο αγώνας του με τις συνεχείς αιτήσεις για την εκταφή του παιδιού του συνεχίζεται με τον εφέτη ανακριτή Λάρισας, Σωτήρη Μπαϊκάμη να αρνείται την εκταφή, κάτι που έπραξε για όλες τις αντίστοιχες αιτήσεις των οικογενειών. 

Διάβασε περισσότερα

Η εξουσία δεν χρειάζεται καμία αφορμή για να στραφεί στο φασισμό

Εκεί που ωστόσο αξίζει να σταθεί κάποιος είναι στις απόψεις ότι το συγκεκριμένο γεγονός αποτέλεσε βούτυρο στο ψωμί των ακροδεξιών καθεστώτων διεθνώς, για κλιμάκωση της δολοφονικής φασιστικής πολιτικής τους.
Εδώ και χρόνια ζούμε την κλιμάκωση ενός κοινωνικού και ταξικού πολέμου, γενοκτονίες, μαζικές δολοφονίες, άγρια καταστολή, περιστολή αυτονόητων δικαιωμάτων, διάλυση των εργασιακών σχέσεων, σκλαβοποίηση, διαρκής συσσώρευση πλούτου. Άτομα που επικροτούν και ηδονίζονται  ή στέκουν αδιάφορα με τις δολοφονίες χιλιάδων, τους βομβαρδισμούς, τις φυλακίσεις, τους ξυλοδαρμούς και βάζουν στο ζύγι τις ανθρώπινες ζωές με φυλετικά και ταξικά κριτήρια, δεν θα καθορίσουν κανενός την ηθική πυξίδα και δεν θα επιβάλλουν κανένα αφήγημα υποτιθέμενης “ευαισθησίας”.

Διάβασε περισσότερα

Ανακοίνωση συνηγόρων Αιγυπτίων αλιεργατών για την αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την αποφυλάκιση του Νίκου Μιχαλολιάκου αργά χτες το μεσημέρι και αφού είχε ολοκληρωθεί στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών η δικάσιμος για την υπόθεση Χρυσή Αυγή, στην οποία δεν είχε γίνει η παραμικρή αναφορά, ενώ το βούλευμα που τον αποφυλακίζει δεν είχε περιέλθει ακόμα στη γραμματεία του δικαστηρίου. Ούτως η άλλως, όπως επανειλημμένα είχαμε επισημάνει, ο καταδικασμένος για διεύθυνση της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης “Χρυσή Αυγή” Νίκος Μιχαχολιάκος έχει πάψει εδώ και τρία χρόνια να είναι ουσιαστικά κρατούμενος στις φυλακές Δομοκού, αφού όπως προκύπτει από σωρεία εγγράφων και πιστοποιητικών που κατέθεσαν πρόσφατα στη δίκη οι συνήγοροί του στη δίκη, διαρκώς νοσηλεύεται σε διάφορα νοσοκομεία και κυρίως σε Κέντρο Αποκατάστασης εκτός της περιοχής Δομοκού, στην Αθήνα.

Διάβασε περισσότερα

“Οι φασίστες έξω, οι αλληλέγγυοι μέσα”. Οργή Μάγδας Φύσσα για την αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου

Οργή έχει προκαλέσει το δικαστικό βούλευμα για αποφυλάκιση του καταδικασμένου αρχηγού της ναζιστικής, εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή Ν. Μιχαλολιάκου, λίγες ημέρες πριν από την επέτειο της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα. Οι εκδηλώσεις του Αντιφασιστικού Σεπτέμβρη αρχίζουν αύριο στη Δραπετσώνα.

Διάβασε περισσότερα

Αντιφασιστική συγκέντρωση για τα 12 χρόνια απ’ τη δολοφονία του Π.Φύσσα, Παρασκευή 12/9 στις 19:00 στην πλατεία αγ. Αικατερίνης στα Πετράλωνα

Τα ξημερώματα της 18ης Σεπτέμβρη 2013, παρακρατικό τάγμα εφόδου της Χρυσής Αυγής πραγματοποιεί δολοφονική επίθεση στο Κερατσίνι και ο αντιφασίστας Παύλος Φύσσας πέφτει νεκρός από το μαχαίρι του φασίστα Ρουπακιά, λίγους μήνες μετά από τη δολοφονία του μετανάστη εργάτη Σαχζάτ Λουκμάν στα Άνω Πετράλωνα από νεοναζί αλλά και τα δεκάδες πογκρόμ ενάντια σε πρόσφυγες και μετανάστες το διάστημα εκείνο που πραγματοποιούσαν οι κάθε λογής φασιστικές γκρούπες. Όπως τότε, έτσι και σήμερα, σε συνθήκες ακραίας φτωχοποίησης και εξαθλίωσης, κράτος και καπιταλισμός επιχειρούν να ανασύρουν για ακόμη μια φορά τα φασιστικά τους δεκανίκια από τις τρύπες που τους είχαν χώσει οι αντιφασίστες/στριες και ο ευρύτερος αντιφασιστικός αγώνας των προηγούμενων ετών. Το κυρίαρχο σύστημα εκμετάλλευσης, καλεί ξανά την κατεξοχήν αντεπαναστατική του εφεδρεία, να λειτουργήσει ως τροχοπέδη απέναντι σε όσους και όσες αντιστέκονται για να αναχαιτίσει τους κοινωνικούς και ταξικούς αγώνες και να τρομοκρατήσει όσους και όσες εξακολουθούν να συμμετέχουν σε αυτούς.

Διάβασε περισσότερα

Διασυλλογικό κείμενο για την Πανελλαδική διαδήλωση ενάντια στο έγκλημα στα Τέμπη στη Λάρισα το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου

Από την πρώτη στιγμή του κρατικού-καπιταλιστικού εγκλήματος η νεοφιλελεύθερη-ακροδεξιά κυβέρνηση ενεργοποίησε έναν τεράστιο μηχανισμό συγκάλυψης για να κρύψει τους πραγματικούς υπεύθυνους και τις αιτίες που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών, εστιάζοντας στην ατομική ευθύνη σε σταθμάρχες και «χειριστές», διασπείροντας παράλληλα ψευδείς ειδήσεις.
…καλούμε σε πανελλαδική διαδήλωση στη Λάρισα στις 27 Σεπτεμβρίου, με σκοπό να αναδείξουμε τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών, πέρα από τους παραμορφωτικούς φακούς της κυρίαρχης προπαγάνδας.

Διάβασε περισσότερα

Δίκη των ομαδικών προσαγωγών που μετατράπηκαν σε συλλήψεις από τις 6/9, Τετάρτη 10/9 στις 9:00 στα δικαστήρια Ευελπίδων

Το Σάββατο 6/9 δεκαοχτώ σύντροφοι και συντρόφισσες από την Πλατφόρμα Συνομοσπονδιακής Ένωσης επιβιβάστηκαν σε λεωφορείο της γραμμής 230 για να συμμετέχουν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το έγκλημα των Τεμπών. Μιας διαμαρτυρίας που είναι το λιγότερο που αναλογεί σε μια κοινωνία που της μπαζώνουν τα οστά των δολοφονημένων παιδιών της.
Από την αρχή της διαδρομής αντιλήφθηκαν την ενισχυμένη παρουσία μονάδων της αστυνομίας να ακολουθούν κατά πόδας το λεωφορείο. Όταν έφτασαν στην οδό Ακαδημίας και αποβιβάστηκαν, οι μονάδες που τους ακολουθούσαν και οι υπόλοιπες που ήταν παραταγμένες μπροστά ακριβώς από τη στάση του λεωφορείου κινήθηκαν εναντίον τους και τους περικύκλωσαν. Οι συντρόφισσες και οι σύντροφοι διαμαρτυρήθηκαν κι έθεσαν από την αρχή ότι πρόκειται για απολύτως στοχευμένο έλεγχο ο οποίος παρά την επίδειξη ταυτοτήτων κατέληξε σε βίαιες προσαγωγές με 3 από αυτούς/ες να τραυματίζονται. Η μία εξ’ αυτών έχει τραυματιστεί στο στήθος, καθώς ο μπάτσος την τράβηξε από αυτό για να τη βάλει μέσα στην κλούβα της αστυνομίας.

Διάβασε περισσότερα

Δούλοι στη δουλειά δε θα γίνουμε!

Ταγμένη να υπηρετεί το κεφάλαιο και το σύστημα, η κυβέρνηση της ΝΔ κατεβάζει το νέο εργασιακό νομοσχέδιο. Πρόκειται για ύμνο στη δουλειά-λάστιχο, αφαιρώντας ακόμη περισσότερα δικαιώματα απ’ την εργατική τάξη, δείχνοντας όλο και πιο έντονα τα θεμέλια της εκμετάλλευσης του καπιταλισμού, γυρνώντας χρόνια πίσω.
Ένα ταξικό νομοσχέδιο γεμάτο διευκολύνσεις για την εργοδοσία και χτυπήματα για την εργατική τάξη

Διάβασε περισσότερα

Κινητοποιήσεις ενάντια στο νέο αντεργατικό νομοσχέδιο, Δευτέρα 8/9

Αθήνα: 1. Στις 19:00 στο Άγαλμα Κολοκοτρώνη, 2. Στις 19:00 στα Προπύλαια, 3. Στις 19:30 στο Σύνταγμα
Πάτρα: Στις 19:30 στην πλατεία Γεωργίου

Διάβασε περισσότερα

Κινητοποιήσεις – Πορείες εν όψει της ΔΕΘ, Σάββατο 6/9, στις 18:00 στη Θεσσαλονίκη

Το Σάββατο 6/9, στις 18.00, στη Θεσσαλονίκη, εργατικά σωματεία, πρωτοβουλίες, οργανώσεις και συλλογικότητες καλούν στη καθιερωμένη πορεία – συγκέντρωση ενόψει της έναρξης της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Με κεντρικό φόντο την σφαγή του παλεστινιακού λαού από το κράτος – δολοφόνο Ισραήλ και τη πιστή συνενοχή του ελληνικού κράτους – κεφαλαίου αλλά και την οικονομική και κοινωνική ανασφάλεια που βιώνει η κοινωνία στη χώρα, η διαδήλωση στη ΔΕΘ αποτελεί ένα ηχηρό μήνυμα της κοινωνίας ενάντια στις πολιτικές της κυβέρνησης και στη συνεχόμενη γενοκτονία στη Γάζα.

Διάβασε περισσότερα