Cine-Πέμπτη με προβολές μυθοπλαστικών ταινιών και ντοκιμαντέρ σε στέκια, κοινωνικούς χώρους, καταλήψεις, Πέμπτη 31/3

19:00, Κατάληψη ΠΙΚΠΑ, Άνω Πετράλωνα (Αθήνα), Προβολή του ντοκιμαντέρ «Καινούργιος Ουρανός»

20:00, Κοινωνικό Κέντρο Ovradera, Θεσσαλονίκη, “Norma Rae”

20:30, Στέκι π, Χώρος Κινημάτων, Αλληλεγγύης και Πολιτισμού, Κάτω Πατήσια (Αθήνα), “Σκιά στο μάτι μου”

21:00, Γεωπονική Σχολή Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη,“Mustang”

21:00, Ε.Κ.Χ. Respiro di Libertà, Θεσσαλονίκη, “Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb”

21:00, Κατάληψη Βοτανικός Κήπως Ε.Κ.Χ., Πετρούπολη (Αθήνα), “The French Dispatch”

21:00, Κατάληψη Αντινομία παλιό ψυχιατρείο, Κέρκυρα, “Chasseurs de skins-Κυνηγοί φασιστών”

+ Παρασκευή 1/4 στις 19:30 στο Στέκι ΑΠΑΝ – Λαϊκή Βιβλιοθήκη, Θεσσαλονίκη, “Tangerines”


Πέμπτη 31 Μαρτίου στις 19:00 στην κατάληψη πρώην ΠΙΚΠΑ, προβολή του ντοκιμαντέρ «Καινούργιος Ουρανός» για τις γυναίκες στον Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας από την ομάδα Συλλογική Μνήμη.


Προβολή ταινίας: “Norma Rae” στις 20:00

Προβολή ταινίας στο Κοινωνικό Κέντρο Ovradera (Επισκόπου Αμβροσίου 3 – περιοχή Αντιγονιδών)

“Norma Rae” (1979), του Martin Ritt, διάρκεια: 114′

Η Norma Rae είναι μια γυναίκα της εργατικής τάξης που ζει μόνη με τα δύο παιδιά της από διαφορετικούς άντρες. Δουλεύει σε ένα εργοστάσιο, βαμβακουργειο, στο οποίο αυτή και οι υπόλοιποι συνάδελφοι της υφίστανται άθλιες συνθήκες εκμετάλλευσης. Η Norma θα παλέψει για τα εργασιακά δικαιώματα μέσα στο εργοστάσιο, θα συνδικαλιστεί και θα αντιμετωπίσει την εργοδοτική τρομοκρατία μαζί με τους/τις συναδέλφους/ισσες της.

Η ταινία όμως δεν εστιάζει μόνο στον εργοστασιακό συνδικαλισμό της πρωταγωνίστριας, αλλά και στην δύσκολη καθημερινότητα μιας νεαρής μητέρας της εργατικής τάξης, τις προσωπικές, συναισθηματικές και οικογενειακές της σχέσεις, οι οποίες περιπλέκονται με την σκληρή εργασιακή της καθημερινότητα.

*Στον χώρο θα λειτουργεί μπαρ, δανειστική βιβλιοθήκη και κινηματικό βιβλιοπωλείo


Δωρεάν ΣινεΠ – “Σκια στο ματι μου”, στις 20:30, Στέκι π

21 Μαρτίου 1945 επιχείρηση Καρχηδόνα με στόχο των βρετανικών βομβαρδιστικών το αρχηγείο της Γκεστάπο στο κτήριο της Shell στο κέντρο της Κοπεγχάγης.Η επιδρομή πραγματοποιήθηκε σε ύψος λίγο πάνω από τις στέγες των σπιτιών. Αεροπλάνο τύπου Mosquito χτύπησε σε μια κολώνα ηλεκτρικού ρεύματος και συνετρίβη στο σχολείο Jeanne d’Arc .Τα βομβαρδιστικά που ακολουθούσαν βλέποντας τους καπνούς και πιστεύοντας ότι αυτός ήταν ο στόχος τους, επιτέθηκαν στο σχολείο ..
Σπαραχτικο αντιπολεμικο δραμα που εστιαζει στα αθωα θυματα καθε πολεμου .Χωρίς μελοδραματισμούς μας μεταφέρει το δράμα των αμάχων μέσα από τα μάτια των αθώων παιδιών και γονεων .
Πάντα τηρώντας τα μέτρα προστασίας υγείας , εχουμε δανειστικη βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη , χαριστικό παζάρι , παγκο ΒΙΟΜΕ κ.α.Συλλέγουμε πρώτες υλες και τρόφιμα για την συλλογική κουζίνα El Chef .

https://www.facebook.com/events/274796471489815


Η ΚΙΝΟΓΕ προβάλλει: “Mustang”, Γεωπονική Σχολή Α.Π.Θ. στις 21:00

Στο κινηματογραφικό της ντεμπούτο με τίτλο Mustang η Deniz Gamze Ergüven θίγει το ζήτημα της γυναικείας υπόστασης στη σύγχρονη ισλαμική κοινωνία. Η ταινία κέρδισε το βραβείο Lux και το βραβείο κοινού στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Το καλοκαίρι έχει μόλις αρχίσει. Σ’ ένα χωριό στη βόρεια Τουρκία, η Λαλέ και οι τέσσερεις αδελφές της γυρνούν από το σχολείο και παίζουν αθώα με τ’ αγόρια. Η υποτιθέμενη ανηθικότητα των παιχνιδιών τους προκαλεί ένα σκάνδαλο με αθέλητες συνέπειες. Το σπίτι της οικογένειας μετατρέπεται σιγά σιγά σε φυλακή, το σχολείο αντικαθίσταται με μαθήματα κατ’ οίκον με θέμα τις δουλειές του σπιτιού και το μαγείρεμα, και ξεκινούν τα προξενιά. Οι πέντε αδελφές, σπρωγμένες από την ίδια επιθυμία για ελευθερία, επαναστατούν ενάντια στους περιορισμούς που τους επιβάλλονται.

Σκηνοθεσία: Deniz Gamze Ergüven

IMDb: https://www.imdb.com/title/tt3966404/

Διάρκεια: 97 λεπτά

Αμφιθέατρο Γ’ Γεωπονίας

Είσοδος Ελεύθερη

fb event: https://www.facebook.com/events/513587263709237


Προβολή ταινίας στον Ε.Κ.Χ. Respiro di Libertà

Προβολή ταινίας αύριο, Πέμπτη 31/03, στις 21:00 στον πίσω χώρο του Ελεύθερου Κοινωνικού Χώρου Respiro di Libertà

“Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb” Διάρκεια: 1 ώρα και 35 λεπτά


Ενα αισθητικό κομψοτέχνημα και ένας απροσδόκητα συγκινητικός φόρος τιμής στη δημοσιογραφία.

______________________________________

Το The French Dispatch μοιάζει με ένα ακόμα φυσικό βήμα στην καριέρα του Wes Anderson. Ο Αμερικανός δημιουργός, εξαιρουμένου θα έλεγα μόνο του Bottle Rocket που είναι και η πρώτη του ταινία, φαντάζει σε μια πολύ συγκεκριμένη πορεία αισθητικής έκφρασης και κάθε νέα του ταινία παρά μια ακόμα πιο ραφιναρισμένη εκδοχή της. Το French Dispatch είναι οπότε, φυσιολογικά, η πιο “Wes Anderson” ταινία του Wes Anderson. Μέχρι την επόμενη.

Η “χάρτινη” υφή του, με την απουσία του βάθους στο κάδρο, οι εκπληκτικές συνθέσεις παστέλ χρωμάτων, η συμμετρία, η επιτηδευμένη, χειροποίητη θεατρικότητα του κόσμου του, οι παιχνιδιάρικες νότες του Desplat. Όλα είναι εδώ και συντονίζονται από έναν μαέστρο που φαίνεται να έχει τον απόλυτο έλεγχο. Προσωπικά, το στυλ του μου αρέσει. Και όχι μόνο για την οπτική του ταυτότητα. Θα έλεγα πως για μένα, η “καρδιά” του χτυπά στους χαρακτήρες. Η συναισθηματική και επικοινωνιακή τους ευθύτητα που έρχεται σε αντίθεση με τις μετρημένες, φειδωλές εκφράσεις τους, τούς μετατρέπει σε ένα είδος ιδιαίτερου παραμυθένιου ήρωα, υπογραμμίζοντας σχεδόν ό,τι κάνουν με μια αμήχανη κωμική ενέργεια.

Η ταινία είναι ένα κολλάζ τεσσάρων μικρών αφηγήσεων που προέρχονται από την τελευταία έκδοση ενός περιοδικού. Κάθε άρθρο του εντύπου έχει μετατραπεί σε μια μικρή ιστορία με αφηγητή τον ίδιο τον αρθρογράφο, θίγοντας εν τέλει, μια μεγάλη ποικιλία θεμάτων.

Η σύνδεση όλων αυτών των ιστοριών εντοπίζεται στον αρχισυντάκτη του περιοδικού (Bill Murray) ο οποίος παρά την γκρινιάρικη και στριφνή φιγούρα του, απλώνει την προστατευτική του ομπρέλα με βαθιά αγάπη πάνω από όλους αυτούς τους εκκεντρικούς συντάκτες, επιτρέποντάς τους να δημιουργούν ελεύθερα. Η ταινία δένει ως ένας υπέροχος, μετρημένος φόρος τιμής στην δημοσιογραφική ακεραιότητα και ηθική που… πεθαίνει. Και εκεί είναι που απροσδόκητα, τιμώντας ευλαβικά την απέχθεια του αρχισυντάκτη για μελοδραματισμούς, ο Anderson βρίσκει ένα λιτό αλλά αυθεντικά συγκινητικό φινάλε.

Ολοκληρώνοντας, νομίζω πως εδώ και κάμποσα χρόνια, το έντονο στυλ του Wes Anderson δεν αφήνει περιθώρια για αδιάφορες αντιδράσεις: είτε σου αρέσει, είτε όχι. Η ίδια συνθήκη ακριβώς ισχύει και για το The French Dispatch. Αν σε συνεπαίρνει η αισθητική, το σύμπαν, οι χαρακτήρες του, εδώ θα ανακαλύψεις, ενδεχομένως, και το πιο πλούσιο έργο της καριέρας του. Αν όχι, δεν νομίζω ότι αυτό είναι το φιλμ που θα σου αλλάξει γνώμη.

Από: Γιώργος Πρίτσκας

______________________________________

Βοτανικός Κήπος Πετρούπολης (Πλατεία Αγ. Δημητρίου, Πετρούπολη) στις 21:00

Πρόσβαση με τις λεωφορειακές γραμμές: 700 (απο το σταθμό του μετρό στην Ανθούπολη), στάση «Παλαιό τέρμα». Α11 και Β11 (απο το σταθμό του μετρό στην Αττική), στάση «Παλαιό τέρμα».

https://www.facebook.com/events/690515405627135


Προβολή της ταινίας “Chasseurs de skins- Κυνηγοί φασιστών” & bar

21:00 Προβολή της ταινίας “Chasseurs de skins- Κυνηγοί φασιστών” & bar οικονομικής ενίσχυσης απο την αντιφασιστική συνέλευση στην κατάληψη Αντινομία, παλιό Ψυχιατρείο στην Κέρκυρα


Παρασκευή 1/4 στις 19:30 στο στέκι ΑΠΑΝ – Λαϊκή Βιβλιοθήκη

Μοιραστείτε το άρθρο