Ψήφισμα συμπαράστασης στον Σ.Ε.Π.Ε. Αθήνας «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» και την πρόεδρό του Ντίνα Ρέππα – Η συνδικαλιστική δράση και η υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εργαζόμενων δεν ποινικοποιούνται!

Το Δ.Σ. του Ζ΄Σ.Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκης καταδικάζει την προσπάθεια ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης με τη μήνυση που κατέθεσε η πρώην αναπληρώτρια διευθύντρια του 144ου Δ.Σ. Αθήνας κατά της προέδρου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αθήνας «Ο Αριστοτέλης», Ντίνας Ρέππα, για συκοφαντική δυσφήμιση, για μια ομόφωνη δηλαδή καταγγελία που έχει εκδώσει το Δ.Σ. του παραπάνω Σωματείου.

Η καταγγελία εναντίον της αφορούσε την παραβίαση της απόφασης του Συλλόγου Διδασκόντων στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Η αναπληρώτρια διευθύντρια άλλαξε στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τις συντονίστριες που ο σύλλογος διδασκόντων είχε ορίσει για να αναρτήσουν την απεργία αποχή, παραποιώντας το πρακτικό του. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 27 Μαΐου εκδόθηκε και η απόφαση της διενεργηθείσας προανακριτικής έρευνας της υπηρεσίας ότι οι επισημειώσεις και ο τρόπος που αναγράφονται πάνω στο συγκεκριμένο πρακτικό είναι παράτυπες.  

Είναι φανερή η πολιτική επιδίωξη της μήνυσης κατά του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «ο Αριστοτέλης» και της προέδρου του. Θέλουν να φιμώσουν ένα σωματείο που δε δειλιάζει να υπερασπίσει μαχητικά τα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητ(ρι)ων, το δημόσιο σχολείο, τη δημοκρατία και τις ελευθερίες απέναντι στις αυθαιρεσίες κυβέρνησης και διοικητικού μηχανισμού επιβολής τους και τα στελέχη τους, που υπερασπίζεται με αποφασιστικότητα τις συλλογικές αποφάσεις και τα δικαιώματα. Η μήνυση επιδιώκει την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης, της ελεύθερης διακίνησης των θέσεων και αποφάσεων του συλλόγου και του κλάδου, του δικαιώματος ενημέρωσης των συναδέλφων. Στόχος να κατισχύσει η σιωπή νεκροταφείου στα σχολεία, το εκπαιδευτικό κίνημα και τα συνδικάτα, να σιωπούν απέναντι στις αυθαιρεσίες της διοίκησης και των στελεχών της ειδικά για το ζήτημα της αξιολόγησης, ώστε να υπηρετείται απρόσκοπτα η κυβερνητική πολιτική, να γίνονται αυθαιρεσίες και κανείς να μη μιλά, να μην καταγγέλλει, να μην  αποκαλύπτει, από τον φόβο νομικών περιπετειών. 

Η μήνυση της πρώην αναπληρώτριας διευθύντριας του 144ου στοχοποιεί τον «Αριστοτέλη» και τις αποφάσεις του στον αγώνα για την εργασιακή αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά δικαιώματατων μαθητ(ρι)ών, μαζί με άλλα πρωτοβάθμια σωματεία, καθώς και την πρόεδρό του Ρέππα Ντίνα, που εκπροσωπεί μαζί με όλα τα μέλη του σωματείου τις συλλογικές αποφάσεις του. 

Η συγκεκριμένη δίωξη αφορά όλο το εκπαιδευτικό κίνημα, τις/τους χιλιάδες νεοδιόριστες/στους που απεργούν και δέχονται πειθαρχικά, που αντιστέκονται στην κατηγοριοποίηση και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τις/τους χιλιάδες συναδέλφισσες/ους που διώκονται γιατί υπερασπίζονται το μορφωτικό δικαίωμα της πληττόμενης κοινωνικής πλειοψηφίας. Δεν είναι άλλωστε, τυχαίο ότι η μήνυση αυτή γίνεται σε μια περίοδο κατά την οποία σε όλη τη χώρα πολλαπλασιάζονται οι συνδικαλιστικές διώξεις σε βάρος εκπαιδευτικών: πειθαρχικά, καθαιρέσεις, δικαστικές διώξεις και ολοένα και περισσότερες μηνύσεις-αγωγές (στους Σ.Ε.Π.Ε. Ζακύνθου, Αμαρουσίου, Ν. Σμύρνης και τις ΕΛΜΕ Πειραιά και Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, τους/τις προέδρους, γραμματείς κ.ά. μέλη των Δ.Σ. τους). Η μήνυση της πρώην αναπληρώτριας διευθύντριας του 144ου Δ.Σ. Αθήνας, έρχεται να προστεθεί σε αυτόν τον πρωτοφανή κατάλογο συνδικαλιστικών και πολιτικών διώξεων. 

Είναι γελασμένοι! Ο Ζ’ Σύλλογος Π.Ε. Θεσ/νίκης μαζί με τα άλλα εκπαιδευτικά Σωματεία δεν θα επιτρέψουμε την εξόντωση και τη φίμωση του Συλλόγου «Αριστοτέλης» και των κάθε φορά εκπροσώπων του, ιδιαίτερα σήμερα που το εκπαιδευτικό κίνημα δέχεται τέτοια σφοδρή επίθεση και τα μαχόμενα σωματεία είναι η ατμομηχανή της αντίστασής του! 

Κανένας/μία μόνος/η!

Ο αποφασιστικός, ανυποχώρητος, μαζικός, συλλογικός αγώνας είναι η ασπίδα προστασίας των σωματείων, των μαζικών συλλογικών διαδικασιών τους, των συνδικαλιστικών ελευθεριών και των δημοκρατικών δικαιωμάτων στον χώρο της εκπαίδευσης και σε κάθε χώρο δουλειάς. 

Η συνδικαλιστική δράση, οι ανακοινώσεις των σωματείων και η δημόσια έκφραση τους δεν ποινικοποιούνται.

Το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα και τα αγωνιζόμενα σωματεία του θα νικήσουν τον καθεστωτικό αυταρχισμό του Υπουργείου Παιδείας, τον αντιπαιδαγωγικό κατήφορο όσων τρομοκρατούν και εκφοβίζουν τους εκπαιδευτικούς. 

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥΣ!

ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ – ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ – ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ!

Μοιραστείτε το άρθρο