Στην Καισαριανή μια από τις εκδηλώσεις προετοιμασίας για τον ερχομό των Ζαπατίστας
ΚΥΡΙΑΚΗ 21/3/21,12μμ, στις ΠΛΑΚΕΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΡΙΟΥ Καισαριανής
CONSTRUIRYNODESTRUIR
“Ανταποκρινόμενοι και ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα για τον ερχομό των Ζαπατίστας στην Ελλάδα, άτομα που δραστηριοποιούμαστε στις ανατολικές γειτονιές της Αθήνας και έχουμε μια κοινή εμπειρία και δράση πήραμε την πρωτοβουλία να προσκαλέσουμε συντρόφους και συντρόφισσες να οργανωθούμε γύρω από αυτόν τον σκοπό.
Η συνάντησή μας γίνεται στη βάση των περιεχομένων τα οποία θέλουμε να αναδείξουμε, δεν περιορίζεται στην τοπική δράση και συμμετέχουν, επιπλέον, άτομα και συλλογικότητες πέραν των ανατολικών” σημειώνουν οι διοργανωτές.
